کلاه پهلوی - تَرَنّم عفاف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.با کلیک بر روی +1 وب ما را در گوگل محبوب کنید

منو وبلاگ
رتبه وبلاگ
دوستان من
*


کلاه پهلوی                                                    

بسم الله ...

چند هفته ای است که جمعه شب ها شاهد سریال تاریخی کلاه پهلوی هستیم ... سریالی که قرار است عوامل و سرکرده گان ونتایج کشف حجاب در سال های حکومت رضا شاه پهلوی را نشان دهد.

فیلمی که انگار  برای دفاع از حجاب ساخته شده است !!!اما تیپ و ظاهر بازیگران ایرانی و خارجی نمای آن عکس این مسئله است...اگر این فیلم برای ترویج حجاب و عفاف ساخته شده است؟؟؟عملکرد رفتاری و پوششی آن مغایر با این مسئله است.

می دانم خیلی ها با این نظر من ممکن است مخالفت کنند و بگویند:فیلم تاریخیه...نمی تونن خارجی هارو که با چادر چاخچوک نشون بدن..!!!                                            

بله این کار امکان پذیر نیست...

 

 

اما امکان این هم نیست که خانم های بازیگر دامن هاب بلند بپوشند تا حجم پاهایشان مشخص نباشد؟ویا چهره ی آنها در حد گریم آراسته شود؟ایا امکان پوشیده شدن گردن و زیر گلو هایشان هم نیست؟

علاوه بر حجاب ظاهری؛حجاب رفتاری و حرکتی هم دراین فیلم دیده نمی شود...!خانم راوی قصه که دست بر قضا عاشق پسر ایرانی درون فیلم هم شده است با نحوه تحریک برانگیری حرکت می کندو...

در پی اعتراض حجت الاسلام علم الهدی مبنی بر ترویج بی حجابی توسط این فیلم... ایشان را به بی اطلاعی از تاریخ معاصر ایران محکوم کردند.آیت الله سید احمد علم الهدی ، عضو مجلس خبرگان در آغاز جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن در پشت خاکریزهای خود پنهان شده و در حال سرکوب جامعه اسلامی است و باید این واقعیت را بپذیریم، اظهار کرد: اگر نتوانیم جامعه خود را بر اساس بنیان‌های دفاعی و اعتقادی پرورش دهیم، دشمن قطعا پیروز خواهد شد.
ایشان با ابراز تأسف و انتقاد شدید از اینکه امروز در جامعه ما هنر هفتم عقاید خلاف اسلامی را ترویج می‌دهد، اظهار کرد: متأسفانه هر دستی که در هنر هفتم فعالیت دارد به جای ترویج حجاب که نماد حضرت معصومه (س) است، ضربه بر پیکره حجاب جامعه می‌زند.وبا انتقاد شدید از پخش سریال کلاه پهلوی اظهار کردند: آیا برای تبیین مسائل دوره رضاخان باید بی‌عفتی و بی‌حجابی را ترویج دهید؟

اقای ضیاالدین دری در واکنش به این اعتراض چنین گفتند:«شنیده‌ام دوستان قلم به دست گرفته و نشسته‌اند خدای نکرده تنها به جنس مؤنث در سریال دقت کرده‌اند! اگر این باشد، باید استناد کنم به صحبت حضرت امام(ره) که گفتند کسانی که نمی‌توانند جلوی ذهنیات شهوانی‌شان را بگیرند، اصلاً نبینند! درواقع ایشان گفته بودند دیدن فیلم برای این افراد حرام است! چون اصلاً کسی به قصد این‌طور حرف‌ها کاری نکرده است. دوستان بدانند اگر مسئله این باشد، ما هم نهج‌البلاغه را خوانده و شنیده‌ایم. بزرگان برای ما هم تفسیر کرده‌اند. این‌طور نیست که آقایان فکر می‌کنند، اگر یک بار نهج‌البلاغه را ورق زدند، دیگران هیچ اطلاعی ندارند و اصلاً نمی‌دانند نهج‌البلاغه چیست!»

این کارگردان تلویزیون تصریح کرد: «سریال کلاه پهلوی از آن این مملکت است. خیلی‌ها روی آن زحمت کشیده‌اند و خیلی‌ها روی آن اظهار نظر و کارشناسی کرده‌اند. اجازه بدهید کار جلوتر برود، بعد اگر نقدی دارید ارائه دهید که بعداً مجبور به کسب حلالیت نباشید! چون آدم‌های مؤمن واقعی بعدها خواهند آمد و طلب حلالیت خواهند کرد! اجازه بدهید، به وقتش! اگر آنچه فکر می‌کردید نشد، آن‌وقت بیایید مارا بزنید! فحش بدهید! تخریب کنید و... الان زود است و به نظرم این‌گونه به قاضی رفتن اصلاً اسلامی نیست. بالاخره دوستان باید در نظر بگیرند این سازمان از آن کشور است و افرادی که اینجا تصمیم می‌گیرند، زیر نظر مقام رهبری هستند. این‌طورها نیست که فکر کنند اینجا همه چیز ول بوده و ما هر کاری دلمان خواسته انجام داده‌ایم.»

قضاوت را بر عهده ی خودتان می گذارم...اما صحبتی با آقای دری دارم...آیا اصلا منظور آیت الله علم الهدی را متوجه شدید؟فهمیدید ایشان به چه چیزی اعتراض کرده اند؟مگر موضوع فیلم شما حجاب زنان نیست؟ایشان به حجاب نا مناسب زنان فیلم شما اعتراض کرده اند ...نه به موضوع فیلمتان ...لطفا واقع بین باشید...!

به امید ظهور مولای همیشه حاضر و منتظر...

                                         اللهم عجل لولیک الفرج...    





برچسب‌ها: یادداشت ها،
| سه شنبه 91/7/18 | | 12:43 صبح | | دنیای من |
درباره وب


ترنم عفاف 

 

سلام بر تمامی برادران و خواهران ارزشی ام. از اینکه لطف نمودید و از وبلاگ من دیدن فرمودید بسیاراز شما سپاسگزارم . التماس دعا


مکان تبلیغات شما




کلام شهیدان

پیامک حجاب

سایر امکانات


Review http://sabooyeteshneh.parsiblog.com/ on alexa.com

آمار وبلاگ

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 22
کل بازدید : 221902
کل یادداشتها ها : 113




سایتهای برتر ایرانی
 تحلیل آمار سایت و وبلاگ