خانم تاکسی !!! - تَرَنّم عفاف
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.با کلیک بر روی +1 وب ما را در گوگل محبوب کنید

منو وبلاگ
رتبه وبلاگ
دوستان من
*


خانم تاکسی !!!                                                    

 

وبلاگ ترنم عفاف

بعضی از خانم ها مثل تاکسی اند و بعضی مثل ماشین شخصی!

 

 


این جمله شاید در نظر اول یک جمله تند و حتی بی ادبانه تلقی شود اما اگر کمی به دور و بر خود و گوشه و کنار جامعه با دقت بنگریم خواهیم دریافت که این تشبیه به هیچ وجه دور از حقیقت نیست.

واقعا انسان متعجب می شود از برخی شوهر ها که زنان خود را با اوضاعی که معمولا در مجالس عروسی شرکت می کنند در خیابان ها و میان دید انسان های مختلف می چرخانند؛انگار که همچنین شخصی راضی است که همه افراد کوچه و خیابان و به اصطلاح  هر بی سر و پایی با نگاه کردن به اندام آزین بسته! و بزک کرده همسر او بهره و لذت ببرد.
 
اما تمام نقطه تعجب اینجاست که گویا با این وجود این مرد خود را در مقابل غیرت فطری خویش به تغافل زده است و نشانه این قضیه آن است که زمانی که این مطلب را به روی او می آوری با این وجود باز بر خواهد آشفت که نه این گونه نیست و چنین و چنان!
 
به ذهنم می آید شخصی که به امثال این شوهر ها که در خیابان با همسران بزک کرده عبور می کنند مثلا می گوید: آقا ببخشید  رژ لب قهوه ای به لب های خانمتان بیشتر می آید! یا حرف هایی از این قبیل حد اقل مورد پرخاش او قرار خواهد گرفت در حالی که این شخص خواهد گفت: آرایش خانمتان در این مکان عمومی و در مقابل دید ما مطمئنا برای دیدن و لذت بردن ماست و خب در اینصورت چه خوب است که نظر ما را هم جویا شوی!! ؛بقول آن منبری معروف در اینجا باید از صمیم دل بگوییم "زنده باد خروس!"
 
روزی کتاب نهج الفصاحه که سخنان پیامبر بزرگ ما مسلمانان را گرداوده است ورق می زدم، در احادیث متعددی کلمه "دیوث" را مشاهده کردم که پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم  برای اینگونه از افراد که زنان خود را به گونه ای در معرض لذت بردن دیگران قرار می دهند این کلمه را به کار برده بودند و براستی که اینگونه افراد مطمئنا از رحمت خدای عزیز دورند.
 



برچسب‌ها: یادداشت ها،
| پنج شنبه 91/7/13 | | 11:22 صبح | | دنیای من |
درباره وب


ترنم عفاف 

 

سلام بر تمامی برادران و خواهران ارزشی ام. از اینکه لطف نمودید و از وبلاگ من دیدن فرمودید بسیاراز شما سپاسگزارم . التماس دعا


مکان تبلیغات شما




کلام شهیدان

پیامک حجاب

سایر امکانات


Review http://sabooyeteshneh.parsiblog.com/ on alexa.com

آمار وبلاگ

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 221992
کل یادداشتها ها : 113




سایتهای برتر ایرانی
 تحلیل آمار سایت و وبلاگ